Intrebari frecvente

Intrebari frecvente - Comenzi

Cum pot comanda?

Este foarte simplu sa comandati de pe site. Dupa ce ati adaugat produsele dorite in cosul de cumparaturi, apasati butonul [Finalizare comanda]. Puteti comanda si fara sa aveti cont sau il puteti crea in pagina de finalizare. Apoi trebuie sa completati informatiile de livrare si plata, dupa care puteti finaliza comanda.

Sunt acceptate si comenzi internaționale?

TheSecout Outlet comercializeaza produsele exclusiv pe teritoriul Romaniei fara posibilitate de livrare internationala.

Ce se intampa dupa ce finalizez comanda?

Dupa finalizarea comenzii veti primi un email de confirmare, iar noi vom primi detaliile comenzii dvs. Aceasta se transmite automat catre depozit, unde in ordinea plasarii, comenzile vor fi pregatite de livrare. Dupa ce comanda este pregatita pentru livrare, veti primi un mesaj text cu confirmarea predarii la curier si detaliile de livrare.

Ce fac daca articolul dorit nu mai este pe stoc?

Daca ati adaugat un produs la favorite sau in cos si acesta a devenit indisponibil sau nu mai este pe stoc, nu mai exista posibilitate de a-l comanda.

Pentru a putea cumpara de pe site, trebuie sa imi creez un cont?

Nu, pentru a finaliza o comanda pe site-ul nostru nu este obligatoriu sa aveti cont de client. Daca veti alege sa faceti cont client, veti avea beneficii suplimentare si access la istoricul comenzilor.

Cum pot vedea comenzile plasate?

Pentru a putea vedea istoricul comenzilor si statusul acestora, trebuie sa va conectati la contul de client si sa accesati tab-ul "Comenzi".

Cum anulez o comanda?

Comenzile care sunt in curs de pregătire pot fi anulate prin apel telefonic, L-V: 08:00 - 16:00 la nr. de telefon 0725645352, doar daca acestea nu au fost livrate.

Pot modifica ulterior adresa de livrare pentru o comanda deja confirmata?

Detaliile comenzilor care sunt in curs de pregatire pot fi modificate prin apel telefonic, L-V: 08:00 - 16:00 la nr. de telefon 0725645352, doar daca acestea nu au fost livrate.

Pot comanda si telefonic?

Da, se pot prelua comenzi, atat telefonic, cat si prin intermediul WhatsApp, Facebook, Instagram, e-mail etc. Serviciul nostru de relatii cu clientii va ajuta in cazul in care aveti intrebari despre efectuarea unei comenzi online, despre o reclamatie sau despre procesul de retur.

Pot comanda de pe dispozitive mobile?

Bineinteles, puteti comanda oricand de pe site-ul nostru folosind tableta sau smartphone-ul. Nu trebuie decat sa accesati magazinul nostru de pe browserul dispozitivului. Prezentarea site-ului a fost optimizata special pentru dispozitivele mobile.

Există o valoare minima a comenzii?

Nu exista nicio valoare minima pentru a plasa o comanda.

Intrebari frecvente - Livrare

Care este termenul de livrare?

Articolele disponibile sunt livrate, de regula in 1-3 zile lucratoare.

Care sunt costurile de transport?

Livrarea este Gratuita pentru comenzile peste 149.00 lei, iar pentru comenzile cu valoare mai mica, tariful de livrare este 19.00 lei.

Prin ce firme de curierat se expediaza coletul meu?

Expedierea articolelor se face prin intermediul firmei de curierat partenere DPD Courier.

Intrebari frecvente - Retur

Cum trimit un retur?

Este foarte simplu, accesati pagina [Formular retur] si completati formularul de retur, adresa de email si numarul comenzii. Selectati produsele si motivul returului. Introduceti detaliile bancare pentru rambursarea valorii produselor. Dupa ce ati completat formularul, pregatiti coletul si contactati curierul (va rugam sa aveti in vedere faptul ca articolele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, fara sa fi fost folosite. In caz contrar, acestea nu vor fi acceptate!).

Cat timp dureaza, de regula, pana cand primesc inapoi banii pentru retur?

De indata ce am primit si verificat returul, suma facturata va fi restituita in contul bancar introdus de dvs la secțiunea „Date facturare (IBAN)” din contul de client. De obicei, aceasta procedura dureaza intre 3 si 5 zile lucratoare, insa va informam ca termenul maxim de rambursare este de pana la 14 zile calendaristice.

Este posibila înlocuirea directă a unui articol returnat?

Da, schimbul cu un alt produs este GRATUIT.

Trebuie sa platesc pentru retur?

Pentru comenzile returnate se va reține o taxa de retur in valoare de 15.99 lei.

Care este termenul in care pot returna un articol?

Puteti returna un articol în decurs de 14 de zile dupa primirea comenzii.

whatsapp
Cautare